Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı edinmek karınin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en uz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu münasebet noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kırmızıırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başlangıçarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler evet da iş özetleri karşı malumat karınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek namına açılmasını ve okunmasını tedarik etmek karınin bedel arz etmek ciddi ögönen taşır. Kişiye özel karınerik ve alaka çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok medarımaişete yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla bile çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir denge kurmak zorundasınız. Video pazarlama Video en ağırlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. âlem ve araştırma karınin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video üleşmek, yürekğinizi henüz çokça insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşcevher özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği alaka çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim ortamı, belli bir nişane kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Feysbuk hala dünyanın en majör toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile rabıtalantı kurmak karınin harika bir mekân. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı karınerik türlerine mevla olsa da bütünü oldukça videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her zaman oda önünde bulundurun ve buna nazaran aranjman bünyen. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde faydalanmak karınin dijital pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz çokça canlı kullanıcıevet mevla. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısaltarak ileti, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Yalnız toplumsal medyada evetğu kadar mesajlar kısaltarak ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, ancak metanetli karıneren kısaltarak ileti hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli alaka çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Fakat, yürekğiniz nişane kitlenizin ammaç ve alaka alanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin bedel sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, salık bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kadar karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün karıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (putrel sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama sonuçlarında henüz güçlü sıralarda ve henüz kesif görülür, yürekğinize seyrüsefer peşışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde uz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz çokça sözcükten oluşan ifadeler) dökmek SEO’nuzu henüz uz hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda henüz güçlü meallar esenlar. Yüce itibarlı üçüncü yaka sayfalardan uzvi kontaklar kabul etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir kontakya gelen her tıklama karınin ödeme bünyelır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik dürüstışlarında manzaralenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), majör hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve rabıtalantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoklukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk münasebet noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çkırmızıışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme nicelikını (henüz çokça tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.