Reklam düşüncemları, hasetmüzde, tüketicilerin etkilenmesi bağırsakin, dayanıklı çok değişkeni kullanmaktadır. Mütehavvil derken; hezel, ünlü kişilerin kullanılması, şaşırtıcı olaylar, âlem, mualla hayat standartları, rahatlık, keyif, sonra uygulayım bilimi ve buna benzerleri kastedilmektedir. Cemi bunlar, tüketiciyi, markaların üretmiş başüstüneğu, yeni yahut zaten pazarlarda satılan ürün ve hizmetleri satın almaya ikna etmeye yöneliktir. Yapılan reklamın amacı, yalnızca satın ahiz davranışını göstermelerini hazırlamak olmayabilmektedir. Birbirinden farklı ammaçlara müteveccih amma nihai gaye, her gün henüz lüks satış olmakla omuz omuza, ekseriya, reklamın ammaçları; tüketicinin zihnine markaları ve onların özelliklerini yerleştirmek, tüketicilerin markayı benimsemelerini, beğenmelerini, markanın öteki markalara yeğleme edilmesini hazırlamak olabilmektedir. Bunlarla omuz omuza, firmaların toplumsal boyun namına yahut kendileriyle alakadar çıdem rastgele bir düşünceyi korumak yahut reddetmek namına konstrüksiyonlabilmektedir. Cemi bu tarz şeylerin tasavvurı konstrüksiyonlırken, en lüks örutubet nâkil sermaye, inandırıcı bir şekilde işlenmesidir. Birtakımı reklamlar, inandırıcı olmaktan uzaktır. Birtakımı konusundan dolayı, bazısı işlenme biçiminden dolayı, bazısı de seçilen tasavvur tarafından dolayı, insanları ikna etmekten ırak olmaktadır. İşlenme biçiminden dolayı inandırıcı olamayan reklamlarda problem, bazısı gün kullanılan oyuncuların topluluk içinde mevla başüstüneğu konumla alakadar olabilirken bazısı gün karşıtlıklı diyaloglarda kurulan cümlelerin, oyuncuların mimik, davranış, hal ve hareketlerinin bundan ırak olmasıyla alakalı olabilmektedir. Mukabillıklı diyaloglarla örülen düşüncemların ikna etmekten ırak olmasının bir öteki nedeni de, tüketicilerle ilgilidir. İnsanın doğası gereği, söylenenlerden çok gördüklerine henüz çok inanmaktadır. Bu yüzden bu tip reklam türleri, öteki türlere gereğince henüz azca ikna edicidir. Sahnelerden oluşan, ürün yahut hizmetin özelliklerini göstererek anlatan, çok azca cümle yahut ifadelerin dünya aldığı reklam türleri henüz çok inandırıcı olmaktadır. özge türlerde ise, tüketicilere iletilmesi müstelzim mesajlar, oyuncuların yahut kullanılan rastgele bir etki unsurunun gölgesi şeşnda kalmasındandır. özge bir ifadeyle, henüz dermanlü bir etki yaratabilmek bağırsakin, reklamlarda kullanılan hezel, matrak haller, mualla hayat standartları, tüketicilere iletilen mesajların önüne geçmesindendir. Hakeza durumlarda insanlar, etki unsuruna yoğunlaşmaktadır. Tüketicilerin en çok etkilendikleri, inandıkları, söze lüzumlu bırakmadan kabul ettikleri reklam türleri, ürün yahut hizmetin anlatıldığı, tayflerin başüstüneğu, fotoğrafların kullanıldığı, üretim biçiminin gösterildiği tasavvur biçimleridir. Tüketiciler bu tip düşüncemları izlerken hem etkilenmekte hem de gördükleri şeylere inanmaktadır. Fevkda savünü ettiğimiz etki unsurları gerçekte tamam seçilmektedir. Lakin burada problem, onların kullanılma biçimi olmakla omuz omuza, seçilenler ile markanın uyumlu olmasıdır. Doğrusu seçilen etki unsurunun markaya benzeyen, onunla ilişkilendirilebilen, onu çağrıştıran özelliklere mevla olması gerekmektedir. Lakin genel olarak reklamlar inandırıcı cereyan etmek zorundadır. Bunun indinde sükselı bir reklam kurmanın ana nizamı gaye kesime hitap buyurmak, bu gaye kitle ile empati kurarak kampanya tekvin etmek mefret üleş sahibidir. Böylelikle gaye kitle(ler) markayı ve ürünü henüz çok benimser ve ortaya bir kullanıcı sadakati çıkar (customer loyalty).